Sunday 8 September 2013

Kolam Rinduku pada SOLS 24/7

Dah dekat dua minggu jugak selepas habis internship aku terperap je dekat rumah.

Cadangnya nak update blog, tapi akibat kekangan daripada ketiadaan sambungan internet, aku tabahkan lah jua hati ni.

Nak menangis dah tak terkeluar air mata. Tapi pengalaman di Sols 24/7 adalah sesuatu yang berharga dan tak mungkin aku lupa.

Sepanjang keberadaan aku dekat sana, aku nak ucapkan banyak-banyak terima kasih dekat kawan-kawan yang sudi menceriakan hariku yang dulunya kelabu.

Bagi aku, diorang semua adalah keluarga. Tempat berkongsi duka dan bahagia. Terima kasih tak terhingga buat Abah, En Hariz, Kaka, Tun Teja, Azi, Normah dan jugak Aza sebab keberadaan kamu disisi adalah penyeri hidup ini.

Buat Jumaidi dan Juhairi, adik beradik yang tak ku sangka2.

Buat Andrea, Anne dan Teacher Danu dari team HR, kalian adalah pendorong semangat.

Buat Yiwen, Gigi, Mo, Imogene dan lelaki serius yang aku lupa nama. Trimas sbb join sekaki makan kuih raya.

Buat Julie, Delila, Lamia, Delia, Shbhonne (entah aku silap eja nama mungkin), beruntung aku dapat mengenali kamu semua.

Adik beradik come Su dan Jo Henry.

Paul, Peter, Tim, Adam, dan ah terlalu banyak untuk aku senaraikan.

Boleh jadi 2 hingga 3 post pulak.

Aku gembira dapat bertapa sebentar dekat organisasi ni.

Terima kasih semua. I love you guys foreva <3

1 comments:

Unknown said...

Hi. Just nk tnye okay ke intern dekat sini? Sbb ade org ckp tak okay

 
design by suckmylolly.com